Opinionsblogg

Ungsvenskarnas Opinionsblogg

 
Ungsvenskarna är Sverigedemokraternas ungdomsförbund och leds sedan dess bildande 2015-10-01 av mig, Tobias Andersson. 

Bloggen är som ni förstår en politisk opinionsblogg så jag kommer inte vara så personlig här men lite kort information kan vara på sin plats. Jag är 20 år gammal och uppvuxen på landet utanför Skövde där jag även är invald i kommunfullmäktige och före detta gruppledare. Nu studerar jag ekonomi på Handels i Göteborg och den tid som inte läggs på studier eller politik går åt till träning.

Det senaste har jag bloggat under "Tobbes tankar"(https://ungsvenskarna.se/tobbestankar/) på Ungsvenskarna.se. Den bloggen kommer att finnas kvar och om ni undrar vad det kommer sig att jag publicerat så många inlägg idag vars innehåll kanske inte är dagsaktuellt så beror det på att jag flyttat över inlägg från Tobbes tankar hit.

På denna blogg är det även tänkt att regelbundet publicera inlägg från ungsvenska medlemmar och företrädare. Alla inlägg från mig kommer benämnas med "- TT" (TT=Tobbes tankar) och övriga kommer beskrivas som gästinlägg.

Förhoppningsvis kommer inlägg här att intressera dig och gör de inte det kan vi i alla fall hoppas att de provocerar dig.

På återseende!

// Tobbe

Kommentarer

Kommentera